اولین طرفداران پارسا پیروزفر

پارسا پیروزفر بازیگر سینما و تلویزیون، کارگردان ، مدرس تئاتر، مترجم ، نمایشنامه‌نویس، و نقاش ایرانی است

اولین طرفداران پارسا پیروزفر

پارسا پیروزفر بازیگر سینما و تلویزیون، کارگردان ، مدرس تئاتر، مترجم ، نمایشنامه‌نویس، و نقاش ایرانی است

اولین طرفداران پارسا پیروزفر

وب سایت : www.parsapirouzfar.com
صفحه اینستاگرام : parsapirou@
صفحه توییتر: www.twitter.com/parsapirouzfar
صفحه فیس بوک : www.facebook.com/parsapirouzfarart
صفحه IMDB:
https://www.imdb.com/name/nm0685277
پیج اینستاگرام وبلاگ : parsapirofan@

آخرین نظرات

یاغی

با اتمام 60 درصد از فیلمبرداری سریال یاغی بزودی شاهد پخش این سریال از فیلیمو خواهیم بود

منبع : cinematic_life_

نظرات  (۹)

پیروزفر رو به مردابِ نمایش خانگی نکشید 

خواهشا 

من رمان سالتو رو خوندم اول فکر میکردم نقش نادر رو بازی میکنید اما بعد متوجه شدم نقش سیا رو دارید که البته اسمها همه تغییر کردن با اسمهای توی رمان فرق دارن.شما هر نقشی بازی کنید اول یا مکمل بهترین هستید آقای پیروزفر عزیز

ای کاش به این وبلاگ سربزنید و بخونید نظراتم رو که فقط برای شما مینویسم

یاغی با وجود شما بهترین سریال نمایش خانگی میشه بی شک😍❤🌺

خیلییی دوست دارم ببینمتون💖💖💖

من از محمد کارت به خاطر اخلاق بدی که داره اصلا خوشم نمیاد رفتارش با طرفدارهای بازیگراش مخصوصا طرفدارای پارسا پیروزفر اصلا خوب نبود اگه این فیلمو ببینم فقط برای پارسا پیروزفر این فیلم رو میبینم چون مطمئنم پارسا پیروزفر عالی بوده مثل همیشه

فقط خودت عشقی آقای پیروزفر عزیز

دلم واسه دیدن چش آبی خوشمل تنگ شده تا اومد زودی خبرشو بذار😍😍😉😘😘

تو ساغرعشقی

بال و پر عشقی 😍😘❤❤❤

استاد پیروزفر گرامی شما بی شک بهترین هستید

با آرزوی موفقیت🙏🍀

منکه لحظه شماری میکنم عزیز دل رو باز تو یه سریال دنباله دار ببینم مث قدیما😍💖

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی