اولین طرفداران پارسا پیروزفر

پارسا پیروزفر بازیگر سینما و تلویزیون، کارگردان ، مدرس تئاتر، مترجم ، نمایشنامه‌نویس، و نقاش ایرانی است

اولین طرفداران پارسا پیروزفر

پارسا پیروزفر بازیگر سینما و تلویزیون، کارگردان ، مدرس تئاتر، مترجم ، نمایشنامه‌نویس، و نقاش ایرانی است

اولین طرفداران پارسا پیروزفر

وب سایت : www.parsapirouzfar.com
صفحه اینستاگرام : parsapirou@
صفحه توییتر: www.twitter.com/parsapirouzfar
صفحه فیس بوک : www.facebook.com/parsapirouzfarart
صفحه IMDB:
https://www.imdb.com/name/nm0685277
پیج اینستاگرام وبلاگ : parsapirofan@

آخرین نظرات

۱۰ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۱ ثبت شده است

یادداشت روزنامه خراسان برای سریال یاغی

یاغی

یاداشت مصطفی قاسمیان در روزنامه خراسان مورخ 1401/02/31

انسان شریف و تلاشگر

سفر سبز

پارسا پیروزفر که بازی در سریال‌های موفقی مثل «در پناه تو»»، «سفر سبز» و «در چشم باد» را در کارنامه دارد، بعد از چهارده سال جلوی دوربین یک سریال تازه رفته.
.
همزمان با آغاز پخش «یاغی» محمدحسین لطیفی کارگردان سریال «سفر سبز» درباره پارسا پیروزفر و حضور دوباره‌اش در یک سریال نوشته:« پارسا پیروزفر بسیار انسان شریف و تلاشگری است. در زمانی که با پارسا کار می‌کردم می‌دیدم چطور بی ادعا و بی سر و صدا برای کارش تلاش می‌کند. مثلا وقتی قرار بود آلمانی صحبت کند با اینکه این زبان را بلد نبود، با آموزش خودش را به جایی ‌رساند که خانم «رناته کن» که نقش مادر او را در «سفر سبز» بازی می‌کرد مبهوت لهجه و آکسان‌های پارسا بود.
.
پارسا پیروزفر یک انسان پویاست که زمان‌هایش مثل هم نیست و هر لحظه در حال تلاش برای درک بیشتر انسانیت و محبت است. لحظه‌ای نیست که آرام باشد و در همه کارهایش نهایت تلاش و توانش را به کار می‌گیرد. اساسا بازیگری برای پارسا پیروزفر، ابزاری است برای این که به انسان بودن خودش بیشتر کمک کند. شاید در برخورد اول جدی به نظر برسد اما بسیار مهربان و در عین حال پایبند به یک قواعدی است که از آن عدول نمی‌کند. به دلیل رعایت همین اخلاقیات است که او را در حاشیه ندیده‌ایم. اساسا اهل شو و مصاحبه‌‌های زیاد نبوده و پشت سر هم برای بیشتر دیده شدن و پول بیشتر، کار نکرده است.
خیلی صفت‌های خوب دیگری دارد اما این از همه مهم‌تر است که برای رسیدن به اهدافش کوشاست و آرام و بدون شعار و بدون شو حرکت می‌کند. به نظرم روزی که پارسا دست از پویایی بردارد، شاکی خودش خواهد بود.
و من مطمئنم در سریال یاغی هم مانند سریال پر خاطره «سفر سبز» خوش خواهد درخشید و همه از او حرف خواهند زد.»

منبع : تئاتر آنلاین

پارسا پیروزفر با یاغی آمد

دانلود سریال یاغی قسمت 1 اول

یاغی

اولین قسمت سریال «یاغی» به کارگردانی محمد کارت پنجشنبه ۲۹ اردیبهشت از فیلیمو پخش شد

سریال «یاغی» اولین سریال محمد کارت پنجشنبه ۲۹ اردیبهشت ساعت ۸ صبح با مدت زمان ۹۴ دقیقه به صورت اختصاصی از فیلیمو منتشر شد.

در این سریال بازیگرانی چون پارسا پیروزفر، علی شادمان، طناز طباطبایی، امیر جعفری، نیکی کریمی ، فرهاد اصلانی، آبان عسکری، مهدی حسینی‌نیا، مه‌لقا باقری، عباس جمشیدی‌فر، جواد خواجوی، ناهید مسلمی، امیرضا دلاوری، بهرام ابراهیمی، نادر شهسواری، هادی دیباجی، (با معرفی) الیکا ناصری، محمد صابری، توفیق حیدری، سامان مهکویه، افشین حسن‌لو، حسن همتی، شهاب کرلو، محمد مطهری‌پور، سعید شریف، عباس ایمانی، پگاه سعیدی، لادن ژاون‌وند‌، هوشنگ قوانلو، مائده تقوایی، مهرداد خانی، نیلوفر شهفری و… به ایفای نقش پرداخته‌اند.

«یاغی» پنجشنبه‌ها ساعت ۸ صبح پخش می‌شود و مخاطبان می‌توانند هم اکنون با مراجعه به فیلیمو، اولین قسمت یاغی را مشاهده کنند. همچنین قسمت دوم «یاغی» روز پنجشنبه ۵ خرداد منتشر خواهد شد.

فیلمنامه سریال «یاغی» را پدرام‌ پورامیری، حسین دوماری و محمد کارت با نگاهی به رمان «سالتو» به نگارش درآورده‌اند.

از دیگر عوامل اصلی این سریال‌می‌توان به مدیرفیلمبرداری: سامان لطفیان، تدوین: اسماعیل علیزاده، طراح صحنه: حجت اشتری، طراح لباس: محمد کارت، مدیرصدابرداری: سعید زند، مدیرتولید: مسعود زمانی، جانشین مدیرتولید: میلاد مولازاده، موسیقی: بامداد افشار، طراحی و ترکیب صدا: آرش قاسمی، طراح گریم: محسن دارسنج، دستیار اول کارگردان: ایمان توکلی، مدیربرنامه‌ریزی: وحید کاشی، منشی صحنه: ماریا میرنژاد، طراح جلوه‌های ویژه رایانه‌ای: امین پهلوان‌زاده، دستیار اول فیلمبردار: هومن خلیلی، طراح‌جلوه‌های ویژه میدانی: آرش آقابیگ، عکاس: مجید طالبی، طراح لوگو: محمد روح‌الامین، طراح تیتراژ: حامد بارئی طبری، مدیر تدارکات: سید رسول حاتمی، استوری بورد: پوریا هادی‌زاده، اتالوناژ: استودیو روشنا، ساخت مستندپشت‌صحنه: جواد رزاقی‌زاده و پشتیبانی فنی: حمید لدنی اشاره کرد.

منبع : خبرگزاری صبا

یاغی

دانلود قسمت اول سریال یاغی