اولین طرفداران پارسا پیروزفر

پارسا پیروزفر بازیگر سینما و تلویزیون، کارگردان ، مدرس تئاتر، مترجم ، نمایشنامه‌نویس، و نقاش ایرانی است

اولین طرفداران پارسا پیروزفر

پارسا پیروزفر بازیگر سینما و تلویزیون، کارگردان ، مدرس تئاتر، مترجم ، نمایشنامه‌نویس، و نقاش ایرانی است

اولین طرفداران پارسا پیروزفر

وب سایت : www.parsapirouzfar.com
صفحه اینستاگرام : parsapirou@
صفحه توییتر: www.twitter.com/parsapirouzfar
صفحه فیس بوک : www.facebook.com/parsapirouzfarart
صفحه IMDB:
https://www.imdb.com/name/nm0685277
پیج اینستاگرام وبلاگ : parsapirofan@

آخرین نظرات

۷ مطلب در آذر ۱۴۰۰ ثبت شده است

تبریک شب یلدا

روی گلتون به سرخی انار ، شبتون به شیرینی هندوانه
خنده هاتون مثل پسته و عمرتون به بلندی یلدا
شب یلداتون مبارک آقای پیروزفر عزیز

تازه ترین تیزر فیلم «مست عشق» به کارگردانی حسن فتحی و تهیه کنندگی مهران برومند و حسین علیزاده همزمان با هفتصد و چهل و هشتمین سالگرد بزرگداشت حضرت مولانا جلال‌الدین بلخی منتشر شد.
.
داستان مولانا جلال‌الدین مولوی با نام «مست عشق» در سال ۲۰۲۲ اکران خواهد شد.
.
شهاب حسینی، پارسا پیروزفر، هانده ارچل، بوراک توزکوپاران، بوران کوزوم، سلما ارگچ، حسام منظور، بنسو سورال و ابراهیم چلیک کول گروه بازیگران «مست عشق» را تشکیل می دهند.

@mehranboroomand

جلسه پایانی هیئت داوران "جشن فیلم کوتاه ده" با حضور سیمین معتمد‌آریا، پارسا پیروز‌فر، هایده صفی‌یاری، غلام‌رضا موسوی، علی قاضی، نگار اسکندرفر از اعضای هیئت داوران چهارمین دوره این رویداد هنری برگزار شد.

اسامی ۱۰ فیلم منتخب چهارمین جشن فیلم کوتاه ده
که توسط هیئت انتخاب از میان ۲۸ فیلم برای داوری نهایی معرفی شدند:

تهاتر | زیبا کرمعلی و عماد آراد
دابر | سعید نجاتی
سالمندان | پریسا صدائی آذر و رامین فرزانه
گزارش یک اخراج | طاهره شعبانیان
گوشت تلخ | فرید حاجی
ماهکان | حسام حسینی و عباس حسین زاده
ناطق | مهرشاد رنجبر
نام مرده | حسین میرزامحمدی
ناهید | صمد علیزاده
هرگز، گاهی، همیشه | شادی کرم رودی

آثار منتخب، پس از بررسی توسط هیات داوران، در شش بخش (بهترین فیلم، بهترین فیلمنامه، بهترین کارگردانی، بهترین بازیگر زن و مرد و دستاورد ویژه هنری) واجد شرایط دریافت تندیس و لوح جشن فیلم کوتاه ده خواهند بود.

این رویداد هنری با تلاش جمعی از علاقمندان جوان و از اعضای گروه هنری ۱۰ و زیر نظر موسسه کارنامه به عنوان یک رویداد داخلی برگزار می‌شود.

با تشکر ویژه از آقای شاهرخ استخری و گالری سنجاق برای میزبانی و همراهی در این جلسه
@shahrokh_estakhri
@sanjaaq

مراسم پایانی با همکاری و همراهی موسسه فرهنگی هنری باروک برگزار شد.
@baroque_art_club
.
ویدئو: علی گیتی‌نورد
@aligitinavard

پس از مدت‌ها پارسا پیروزفر آفتابی شد و به سرعت ترند شد

با دومین اکران مردمی فیلم «آتابای»، پس از مدت‌ها پارسا پیروزفر را مقابل دوربین‌ها و در جمع سینمایی‌ها دیدیم. حضور او در این جمع باعث شد به سرعت تصاویرش در فضای مجازی ترند شود و هر کس به طریقی از این بازیگر بنویسد و از نقش آفرینی‌های او یادی کند.

الهام حبشی | شهرآرانیوز - با دومین اکران مردمی فیلم «آتابای»، پس از مدت‌ها پارسا پیروزفر را مقابل دوربین‌ها و در جمع سینمایی‌ها دیدیم. حضور او در این جمع باعث شد به سرعت تصاویرش در فضای مجازی ترند شود و هر کس به طریقی از این بازیگر بنویسد و از نقش آفرینی‌های او یادی کند. کاربری گفته است: «چه عجب بعد از مدت‌ها چشم مون به جمال پارسا پیروزفر روشن شد.» و دیگری نوشته است: «او قطعا جزو بی حاشیه‌ترین‌ها و محبوب‌ترین‌های دنیای تصویر است.» برخی کاربران حتی درباره ظاهر او هم اظهارنظر کرده بودند و نوشتند: «هرچی بپوشه بهش می‌آد.» و دیگری نوشته بود: همه بازی هاش یک طرف. بازیش تو مهمان مامان یک طرف.»

پیروزفر که حالا در آستانه پنجاه سالگی قرار دارد، با دوری از حاشیه و زوم کردن روی اصل فعالیت هنری خود، همچنان به درخشندگی اولین سال‌های فعالیت خود، ادامه می‌دهد. «در پناه تو»، «در قلب من»، «سفر سبز» و «در چشم باد» یکایک مجموعه‌های تلویزیونی بودند که بدون استثنا برای مردم خاطره ساز شدند و در خاطرات به یادگار ماندند. در میان سینمایی‌ها هم «مهمان مامان»، «نقاب» و «اشک سرما» و «شیدا» و «اعتراض» هم در بالا نگه داشتن درجه پیروزفر کم تأثیرگذار نبودند. فیلم‌هایی که تأمل شده و وسواس گونه به انتخاب این بازیگر درمی آمدند و در نهایت بازی و اثر خوبی از او به نمایش گذاشته می‌شد.

به نظر می‌رسد پارسا پیروزفر از آن‌هایی نیست که به پیشنهاد هر کارگردان و هر فیلمی؛ بله بگوید یا نان چهره نیکویش را بخورد و خود را قاطی کمدی‌ها و عاشقانه‌های مبتذل و سخیف کند. پیروزفر البته در هنر‌های دیگر هم دستی دارد. او دارای مدرک کارشناسی نقاشی از دانشکده هنر‌های زیبای تهران است. خلق داستان‌های مصور، صداپیشگی، کارگردانی، تدریس، مجسمه سازی و مترجمی همه از فعالیت‌هایی است که او طی این سال‌ها به آن مشغول بوده.

با این حال من و شمای مخاطب زمانی که نام پیروزفر به گوشمان می‌خورد او را در قالب پزشک شهید «در چشم باد» به خاطر می‌آوریم، یا مرد معتادِ «مهمان مامان»، یا جنتلمن کت و شلوار پوش «سفر سبز». پارسا پیروزفر از معدود بازیگرانی است که او را نه به چهره خوب که به حرفه‌ای بودن در پیشه اش می‌شناسیم؛ به بازیگر خوب بودن، به وقار و متانتی که اجازه پرت شدن حواسمان به چهره اش را نمی‌دهد. مردی که شاید شبیه «محسن چاووشی» در دنیای موسیقی، اهل مصاحبه نیست، مدام در فضای مجازی در باب همه چیز اظهار عقیده نمی‌کند و سرش به کار خودش گرم است و حرفه اش و اعتلای آن.

منبع : شهرآرانیوز

آتابای

آتابای

آتابای

آتابای

https://static1.parsnews.com/thumbnail/IlVy1nt8AOHI/bx7kU-dcXHdiHrFjd5Ds4M1woIEu8v_DyLT63k8K60dRji0_BvZi6ykvb6OMzk_5/66220AEC-E8BA-4643-8E0C-931CBD34999A.jpg

نیکی کریمی» همراه با «پارسا پیروزفر» و «نوید محمدزاده» به تماشای «آتابای» می‌نشیند

«آتابای» در دومین اکران مردمی «تهران» دوشنبه ۱۵ آذرماه ساعت‌ ۱۷:۳۰ و‌ ۱۷:۴۰ در «پردیس سینمایی کوروش» روی پرده می‌رود. در این اکران نیکی کریمی، کارگردان آتابای همراه با «پارسا پیروزفر» و «نوید محمد زاده» به تماشای آتابای می‌نشیند.

فیلم آتابای در هفته‌ای که گذشت عنوان پرفروش‌ترین فیلم غیر کمدی هفته را کسب کرد، به طوری که فروش آن در شهرهای ترک زبان توانست برای اولین بار از فیلم‌های کمدی اکران شده در سال ۱۴۰۰ پیشی بگیرد.

علاقه‌مندان می‌توانند بلیت فیلم آتابای را از سامانه‌های «سینماتیکت»، «گیشه ۷» و «ایران‌تیک» تهیه کنند.
@atabai_movie

منبع : سینماباما
@cinemabamaa